Bloggen er nede… pga bachelor

Skærmbillede 2013-11-22 kl. 00.15.25I dag har både været en god og en dårlig dag. Dårlig fordi wordpress har drillet, så jeg ikke kunne komme på før nu (efter midnat), og derfor ikke orker at poste det blogindlæg til jer, som jeg havde planlagt. Det må i have til gode. Til gengæld har det været en rigtig god dag, fordi jeg har nået en masse på min bachelor, haft en fed tur til træning og er blevet klogere på hvad jeg vil, når jeg skal vælge kandidat her til foråret. Lige nu fylder mit bachelorprojekt en hel del i min hverdag, så jeg håber, at I kan bære over med, hvis der ikke kommer helt så mange indlæg fra min side i den kommende tid. Jeg vil naturligvis gøre det så godt jeg kan, men indtil 13. december vil der nok være lidt færre indlæg end der plejer. Jeg håber at I forstår. 🙂

Men selvom indlæggene måske bliver lidt færre, så lover jeg at de bliver gode. Jeg har masser af lækre sunde og syndige opskrifter klar til jer, som I skal prøve. Og så har I også nogle spændende overraskelser i vente her i december. Glæd jer!

 

Leave a Reply

